Spring

Spring biedt buitenschoolse opvang en peuteraanbod in basisschool Dr. Jan de Quay.

Omdat buitenschoolse opvang Quakel zich in basisschool Dr. Jan de Quay bevindt, zijn er tal van speelmogelijkheden, waaronder een ruim buitenterrein, een gymzaaltje en diverse knusse hoekjes. Plezier gegarandeerd! Ook kinderen van basisschool De Akkerwinde uit Vianen zijn hier van harte welkom.

Peuterspeelzaal Hummeltjeshut biedt peuteraanbod in een gezellige omgeving met veel mogelijkheden. Je kind heeft hier alle ruimte om te spelen en zich te ontwikkelen. De lichte groepsruimte is ingericht met verschillende 'hoeken' zoals de poppenhoek, bouwhoek en knutseltafel. Hier kan je peuter gezellig samen met de andere kinderen spelen. Even tot rust komen kan in de zithoek. Buiten kunnen de kinderen hun energie kwijt op de eigen speelplaats en bij slecht weer kunnen ze terecht in speelzaal.

Wat kost het?

Wat kinderopvang jou netto kost, hangt af van de hoogte van de kinderopvangtoeslag die je ontvangt. Op spring-kinderopvang.nl/rekenhulp vind je een handige rekenhulp.

Je bent van harte welkom

Spring kinderopvang biedt dagopvang, peuteraanbod, buitenschoolse opvang en tussenschoolse opvang. Ben je benieuwd of heb je nog vragen? Kom dan vooral zelf kijken en persoonlijk kennismaken. Vraag een vrijblijvende rondleiding aan op spring-kinderopvang.nl.

Voor al je vragen kun je terecht bij de medewerkers van onze klantenservice. Bel 088 2088 200 of stuur een mail naar klantenservice@spring-kinderopvang.nl.

Buitenschoolse opvang de Quakel & peuterspeelzaal de Hummeltjeshut

WPF Ghijssenstraat 2
5437AP Beers
088 - 2088519

Klik op het logo voor meer info.