XXS

XXS BSO Buiten is een actieve en sportieve BSO die samenwerkt met sportverenigingen in de gemeente waar we gevestigd zijn. Onze accommodatie is op de Groenendijksekampen bij JVC Cuijk.

Wij bieden op alle middagen een gevarieerd activiteitenprogramma aan. De kinderen kunnen kennis maken met voetbal, tennis, basketbal. hockey en allerlei andere sporten. Daarnaast organiseren we allerlei workshops en andere bezigheden. Denk aan creatieve middagen, koken, muziek of groene buitenactiviteiten bijvoorbeeld. We vinden het belangrijk dat ieder kind zich prettig voelt en aansluiting vindt bij een of meer creatieve, sportieve en uitdagende activiteiten.

Het belangrijkste streven is dat kinderen na school actief bezig zijn. Niet alleen binnen, maar juist vooral buiten.

XXS BSO Buiten biedt voor- en naschoolse en vakantie-opvang voor groep 1 t/m 8. De kosten worden berekend per kwartier en niet per dagdeel.

BSO XXS Buiten
Mariaplein 2